czwartek, 13 marca 2014

Na leniwe dni - Lazy Days Eye Crayon Topshop

Zaintrygowana ostatnią pomadką od Topshopa postanowiłam sięgnąć po kolejny produkt z ich kolorówki. Mój wybór padł tym razem na kredkę do powiek w kolorze Lazy Days. Odcień jest bardzo naturalny, ale posiada brokatowy błysk.


Kredka jest niewielka, ale gruba, przez co może służyć zarówno jako cień do powiek, jak i do podkreślania konturów oczu. Jej konsystencja jest kremowa, bardzo łatwo się nakłada. Ma różowawy odcień ze złotymi drobinkami brokatu, który podkreślają jego kolor, przez co cień nie wygląda płasko. Wygląda niezwykle naturalnie i delikatnie. Wydaje mi się, że to idealny kolor na nadchodzącą wiosnę.


O ile, kredka sprawdza się do rysowania kresek, o tyle, jako cień na powiekach zupełnie się nie sprawdza. Po dłuższym czasie rozmazuje się, zbiera w załamaniach, brokat odbija się na powiece. Nie próbowałam użyć jej z bazą pod cienie, może wówczas wytrzymałaby nieco dłużej. Brokatowy błysk wydaje się idealny na wieczór, jednak podejrzewam, że nie jest to kosmetyk, który byłby w stanie pozostać na swoim miejscu całą noc.


Opakowanie ma kolor kremowy, jest minimalistyczne, typowe dla stylistyki Topshop. Kredka jest niestety już niedostępna w sprzedaży, ale udało mi się upolować ją na Allegro.


Mimo, iż to kolejny kosmetyk marki Topshop, który nie do końca się sprawdził, nadal mam ochotę wypróbować inne pozycje z ich kolorówki...